Často kladené dotazy

1/ NÁKUP

Jak postupovat při nákupu na Theraline?

Theraline funguje jako e-shop a objednávku je možné provést pouze přes webové stránky. Nepřijímáme objednávky telefonické, ani objednávky zaslané prostřednictvím e-mailu nebo chatu.

Na webu si vyberete zboží a kliknete na ikonku “Do košíku”. Ve chvíli, kdy budete mít vše vybrané, vstoupíte přímo do košíku, vyplníte osobní údaje, vyberete si způsob dopravy a platby a objednávku potvrdíte. Následně vám na e-mail přijde potvrzení objednávky. Pokud vám potvrzení doručené nebylo, kontaktujte nás. Pokud budete mít potíže při nákupu, nebudete si vědět rady nebo chcete poradit ohledně nákupu, neváhejte se na nás obrátit. Jsme Vám k dispozici na telefonu od 10h do 18h a na našich sociálních sítích i mnohem déle :-).

Mám slevový kód/poukaz

Pokud máte slevový kód, který chcete na svůj nákup uplatnit, zaškrtnete přímo ve vašem košíku políčko “Mám slevový kód”, do kolonky níže jej ručně vypíšete a zmáčknete “použít”. V tu chvíli v košíku uvidíte aktuální cenu se změnami provedenými díky slevě. Pokud si nejste jisti platností poukazu, tak nás kontaktujte. Rádi pro vás jeho platnost ověříme.

Za jak dlouho bude mé objednané zboží doma?

Zboží, které máme skladem, standardně expedujeme do druhého dne od objednání. Nejpozději však do 5 dnů bude váš balíček předán dopravci. Následující den (nejpozději do 48 hodin od expedice) by vám měla být vaše objednávka doručena. Při zboží, které není skladem a je uvedeno: „dostupnost zboží 4-8 dní“ platí tedy max. 8 dní + max. 5 dní, tedy maximálně do 14 dní bude Váš balíček u Vás doma. Při zboží takzvaně na míru (například vyšití jména) bude Vaše zboží připraveno k expedici do 3 týdnů dní. Tedy zde platí 3 týdny + 5 dní, tedy maximálně do měsíce bude Váš balíček u Vás doma. Při jakýkoliv komplikací, nejasností či dotazů je na prvním místě komunikace.

2/ DOSTUPNOST ZBOŽÍ

Jak poznám, které zboží je skladem a které není?

U každého zboží je uveden štítek „Dodání ihned“ nebo „Dodání 4-8dní“. Pokud bude Vaše zboží upravováno na míru (například vyšití jména) bude Vaše objednávka připravena do 3 týdnů.

3/ PLATBA

Jaké jsou možnosti platby?

Svou objednávku můžete zaplatit dvěma způsoby, a to na dobírku nebo bankovním převodem. Více informací naleznete na „Možnosti platby“.

4/ DOPRAVA

Jaký způsob dopravy si mám vybrat?

K přepravě si můžete vybrat Zásilkovnu, Úloženku, Českou poštu nebo kurýrní službu DPD. Více informací naleznete na „Způsoby dopravy“.

Mohu si zboží vyzvednout osobně?

Bohužel tuto službu nyní nenabízíme.

Je doprava při určité výši nákupu zdarma?

Ano, v případě, že konečná hodnota zboží, které jste si vybrali, překročí 3500Kč, máte dopravu zdarma (při platbě na dobírku se však platí doběrečné). Dalším způsobem, jak získat dopravu zdarma a dosáhnout uvedené částky je, domluvit se například s kamarádkami a společně udělat nákup na našem e-shopu theraline.cz 🙂

Kde se právě nachází můj balíček?

Pokud si přejete zjistit, kdy bude Váš balíček předán dopravci, kontaktujte nás. Pokud již byl balíček předán dopravci (o jeho expedici Vás budeme informovat e-mailem, můžete svůj balíček sledovat přímo v systému dopravců.

Bude mě kurýr před doručením nějak kontaktovat?

Ano, napíše Vám SMS, e-mail nebo Vám zavolá.

Doručení trvá o něco déle, než jsem předpokládal/a

  1. Zboží je ještě u nás

Zboží, které máme skladem, standardně expedujeme do druhého dne od objednání. Nejpozději však do 5 dnů bude váš balíček předán dopravci. O expedici zboží Vás vždy informujeme e-mailem. Následující den (nejpozději do 48 hodin od expedice) by vám měla být vaše objednávka doručena. Dopravce Vás bude informovat SMS nebo e-mailem.

Při zboží, které není skladem a je uvedeno: „dostupnost zboží do 7 dní“ platí 7 dní + max. 5 dní, tedy maximálně do 14 dní bude Váš balíček u Vás doma. Při zboží takzvaně na míru (například vyšití jména) bude Vaše zboží připraveno k expedici do 14 dní. Tedy zde platí 14 dní + max. 5 dní, tedy maximálně do 19 dní bude Váš balíček u Vás doma. Při jakýkoliv komplikací, nejasností či dotazů je na prvním místě komunikace.

2. Zboží je u dopravce

Pro přepravu využíváme externí dopravce. Jakmile se váš balíček vydá z našeho skladu na cestu za vámi, tak vám vámi vybraný dopravce pošle e-mail s číslem zásilky a vy svůj balíček můžete jednoduše sledovat prostřednictvím on-line systému České pošty, Úloženky či Zásilkovny.

Balíček jste si nestihli převzít? 

Pokud jste si nestihli převzít od dopravce svou objednávku a přitom o ní máte zájem, můžeme vám ji znovu doručit. Veškeré nevyzvednuté objednávky se vrací zpět k nám. O vrácení vás budeme informovat. V případě druhého zaslání budete vyzváni k úhradě druhého poštovného. Celá objednávka včetně druhého poštovného musí být hrazena bankovním převodem (i pokud vaše původní objednávka byla na dobírku).

5/ REKLAMACE

Co mám dělat, když je obal mého balíčku poškozený?

Balíček před dopravcem otevřete, zkontrolujte zboží, a pokud je poškozené, sepište namístě s dopravcem zápis o škodě. Ten je nutný pro vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat.

Po sepsání nás ihned kontaktujte. Výrazně tak urychlíte řešení reklamace a náhrady zboží. 

Co mám dělat, když si poškození všimnu až po převzetí zboží?

V každém případě nás ihned kontaktujte.

Pokud balíček přivezla Česká pošta:

Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, reklamujte balíček na kterékoliv pobočce České pošty do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky. Zásilku je nutné donést v původním stavu – včetně obalů a výplní (pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu a adresního štítku). Česká pošta nemusí reklamaci přijmout, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání.

Pokud váš balíček dorazil přes Zásilkovnu nebo Úloženku:

Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, kontaktujte nás a my s vaší pomocí reklamaci se Zásilkovnou vyřídíme. Zásilku je nutné uchovat v původním stavu – včetně obalů a výplní (pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu a adresního štítku).

Jak mám postupovat, když reklamuji zboží?

V první fázi nás prosím kontaktujte. Stáhněte si reklamační list, vytiskněte a zašlete spolu se zbožím zpět na naši adresu:

Je na zboží záruka?

Ano, na veškeré zboží se vztahuje záruka 24 měsíců. 

6/ ZAJÍMÁ VÁS

Jak se dozvím o novinkách a slevách na Theraline?

Chcete být informováni o našich akcích, slevách a zajímavých nabídkách? Přihlaste se k odběru našeho newsletteru (prostřednictvím banneru na hlavní stránce) nebo se u nás zaregistrujte. Naše novinky můžete sledovat také na našem Facebooku,  Instagramu a blogu.

Nevím si rady, co pořídit, poradíte mi?

Určitě! Jsme Vám k dispozici na e-mailu, telefonu i na našich sociálních sítích (instagram a facebook). Pokud si nevíte rady, k čemu nebo jak se zboží používá, něčemu nerozumíte, potřebujete poradit nebo si nejste jistě čím blízkého potěšit, neváhejte nás kontaktovat. Můžete také využít naše dárkové poukazy (v elektronické i v papírové podobě).